Aşkınıza Özel

Balayı Tatili

Evlilik o kadar heyecanlı bir süreç ki bizler düğün gecesine kadar hep bir telaş içinde düğün hazırlıkları ile ilgileniyoruz ve düğün sonrası planlarımızı yaparken çok dikkatli davranmıyoruz.

Aslında düğün telaşının yorgunluğunu, stresini balayında atılır ve bizler balayına bir otele gidelim dinlenelim diye düşünüp beğendiğimiz bir oteli tutarak balayı planını yaptığımızı sanıyoruz.

Evlenerek hayatımızı birleştirdiğimiz insanla geçireceğimiz en güzel zamanların ilkidir BALAYI... Aşkı yaşadığımız kişiyle başbaşa geçireceğimiz ilk özel dakikalar, saatler ve günlerdir BALAYI... Ona verdiğimiz değeri stresten uzakta, onunla birlikte mutlu zaman geçirirken rahatlıkla gösterebileceğimiz zamandır BALAYI TATİLİ...

O, sizinle tatil yaparken kendini özel hissetmeli, siz kendinizi özel hissetmelisinizdir balayında. Zamansız, kuralsız heyecanları rahatlıkla yaşamalısınız, kimse size "bu saatte havuza girmek yasak efendim" dememeli balayınızda. Herhangi birisi yada bazı kurallar kısıtlamamalı bizi balayında, saat 11'de kahvaltınız sona eriyor dememelidir. Akşam yemeği saati sınırlandırmaları olmamalıdır, hatta mümkünse kalabalık bir ortamda olmamalıdır balayı. Çünkü balayı demek "aşkınız ve siz" demektir.

Bu konunun maddi kısmı bir yana, manevi kısmı unutulmaz ve ilk günlerde yaşanan mutluluklar ömür boyu devam edecek olan birlikteliğinizi şekillendiren ve yön veren en önemli anlardan birisidir balayı...

balayı villası

Ben balayı tatilimi eşim ile lüks bir otelde yapmak istemeyenlerdenim ve öyle de yapmadım zaten. Balayının daha özel bir tatil olmasını planladığım için internetten villa kiraladım. Villa kiralama hizmeti veren güvenilir bir firma ile anlaştıktan sonra eşim ile balayı tatilinde hangi gün neler yapacağımı planladım. Tabiki bütün bunlardan eşimin haberi yok, tamamen sürpriz...

balayı tatiliEşimin haberi olmadan ona başka sürprizler hazırlamam gerekliydi, bende o bölgede tanıdığım olmadığı için villa kiralama firmasının yetkilileri ile görüşerek birazcık istekler de bulundum. Sağolsunlar kırmadılar beni ve isteklerimi eksiksiz bir şekilde yaptılar.

Özellikle de havalimanından bizi almaya gelen transfer aracının içi güllerle doluydu. Eşime ilk sürprizi uçaktan iner inmez yapmış oldum.

Deniz manzaralı villa seçerek, eşim ile havuzda manzaranın keyfini çıkarttık. Kalkan bölgesinde kiraladığımız villayı herkese öneririm. Oldukça güzel, şık, konforlu ve temiz bir villaydı.

fethiye balayı villasıİlk gün havuz keyfinden sonra bahçede muhteşem bir barbekü hazırladım ve daha önceden sipariş ettiğim malzemeleri eşim üst katta hazırlanırken ben yavaş yavaş yapmaya başladım. Tabi hızlı hazırlanan birşey olmadığı için eşim bahçeye inince ilk önce mutfağın dağınıklığını gördü sonra barbeküyü görüp şaşırdı ve daha sonra bana yardım etmeye başladı, aynı filmlerdeki gibiydi, eğlenerek, gözlerimizin içi ışık saçarak birlikte hayatımın en güzel akşam yemeğini hazırladık.

Günbatımında hazırladığımız o yemeği hala unutmuyorum. Güzel ve romantik bir yemekten sonra ilk gece bahçedeki hamakta yıldızları izleyerek geçirdik.

fethiye jeep safariJeep Safari Turu

Ertesi gün hızlı bir giriş yaparak jeep safari turuna katıldık, tabi ki bu tur daha önceden villa kiralama şirketi tarafından yardım alarak hazırladığım bir plandı. Neyse uzatmayacağım, Saklıkent Kanyonu'nu gördüğümüz bu turda çok eğlendik, özellikle köylerin içinden geçerken su tabancalarımıza suları doldurup birbirimize sıktığımız anki hissettiğim duyguyu en son çocukluğumda hissetmiştim sanırım. Bu arada belirmeden geçemeyeceğim, tur bileti bana çok ucuz geldi, bizi villadan aldılar, tura gideceğimiz jeepler ile yolculuk başladı, öğle yemeği yedik, çamur banyosu yaptık, Tlos Antik Kentini gördük, tarif edemeyeceğimiz kadar eğlendik ve en son olarak konakladığımız villaya kadar bıraktılar ve kişi başı ödediğimiz rakam İstanbul'da güzel bir yerde yapılan kahvaltı ücreti kadardı...

Aynı günün gecesini yorgunluğumuzu atmak için havuzda ve bahçede geçirdik.

kalkan plajKalkan Kaputaş Plajı

Kalkan'daki üçüncü günümüzde dünyaca ünlü Kaputaş Plajı'na gittik, çok ilginç ve güzel bir plajmış. Biz çok beğendik açıkçası... Akşam güzel bir restaurantta yemek yeedikten sonra Kalkan'ın küçük şirin çarşısını gezdik, çok hoş hediyelik eşyaların satıldığı şirin bir yermiş burası...

Dördüncü gün Fethiye'ye yamaç paraşütü yapmaya geçtik. Herkes ilk önce korkuyor fakat hem güvenli hemde çok zevkli bir deneyimmiş. Kesinlikle yapmanızı öneririm. Ölüdeniz manzarası ayaklarınızın altında kuşlar gibi özgürsünüz. Yamaç paraşütü ile Belcekız Plajı'na indikten sonra gökyüzünde manzarasından etkilendiğim Kumburnu Plajı'na gittik, hayatımda gördüğüm en güzel kumsal ve deniz diyebilirim. Zaten mavi bayraklı bir plajmış ve milli parkmış. Boşuna milli park yapmamışlar. Mükemmel bir yer...

yamaç paraşütüFethiye Ölüdeniz Yamaç Paraşütü

Fethiye'ye kadar gelmişken akşam yemeğini burada yiyelim dedik ve kime sorsak bize balık pazarına gitmemizi önerdi. Ben tekrar villa kiraladığımız firmayı arayarak balık pazarı hakkında bilgi aldım ve onların tavsiye ettiği bir restorana gittim. İyi ki de gitmişiz balık pazarına, çok ilginç bir yermiş, tek katlı büyük bir han düşünün, ortasındaki tezgahta taze taze deniz ürünleri satılıyor. Kenarlarından farklı farklı birçok restaurant var. Balık tezgahından balığınızı seçip gideceğiniz restaurantın adını söylüyorsunuz, siz restaurantta otururken balığınız temizlenip restauranta teslim ediliyor. Bize tavsiye ettikleri işletme Mercan Restaurant'tı, salatası ve mezeleri çok güzeldi, hala tadı damağımda desem yalan olmaz. Biz o çeşit çeşit mezelerimizi, kalamar, karidesimizi yerken balığımız pişti ve servis ettiler, oldukça güzel pişiriyorlar ve kesinlikle benimde size önerebileceğim bir yer burası... Rezervasyon için Emre Bey'i (0537 977 3779) arayabilirsiniz, kendisi müşterileri ile çok ilgili birisidir.

fethiye balık pazarıFethiye Balık Pazarı - Mercan Restaurant

Beşinci gün Kalkan'daki villamızdan çıkmadık ve havuzun, sessizliğin keyfini doya doya yaşadık.

Altıncı gün eşimin çok istemesi üzerine Kaş'a geçtik. Kaş'ta kısa bir dalış eğitimi aldıktan sonra öğleden sonra dalış yaptık, denizin altındaki yaşam bizi çok etkiledi. Balıklar ve diğer deniz canlıları o kadar uyum içinde yaşıyorlar ki, gerçekten çok güzel... Buradaki turumuzun ardından tekrar villamıza döndük ve tatilimizin son günü olan toparlanma ve eve dönüş gününe geçtik.

tüplü dalışKaş Tüplü Dalış

Yedinci gün, arkada bıraktığımız o güzel anılarla havalimanına doğru yol aldık. Uçak kalkerken içim biraz buruktu, hiç dönmek istemiyordum İstanbul'un karmaşasına trafik çilesine... Ama malesef yapacak başka birşeyimiz yoktu, 2017 yaz tatili planı hayalleri ile İstanbul'a geri döndük...

Dipnot: Bir sonraki tatilimde Fethiye'de Villa Kiralayacağım. Çünkü Fethiye'de gezilecek çok daha fazla yer var, Kalkan'dan gelip gitmek, turlara katılmak fazla yorucu oluyor.

Bu güzel yazı için instagram takipçimiz Akın Gürçay'a teşekkür ederiz.

Bir Sonraki Blog Yazımız Malezya Hakkında, Okumak İçin Tıklayınız.